שחור- לבן ועוד אחד

אסתי רובינשטיין - דירה נאה 4 Comment on שחור- לבן ועוד אחד
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בפעם הזאת צלצול הטלפון הביא בכנפיו בשורה של ממש.
הלקוחה שמעבר לקו התנתה איתי את ההזמנה לעבודת העיצוב בכך שאסכים לריצוף שחור, או לפחות אתחייב לא להתנגד. שמחתי לספר לה, שכמעצבת פנים מזה שנים רבות, אני מאמינה מאד בצבע השחור, מנהלת איתו דיאלוג בשפה עיצובית, מוצאת בו הרבה עומק, ואשמח לשלב כמה שיותר, ולא רק בריצוף.

התוצאה הסופית מרתקת: הבית מעוצב בשחור דרמטי, מרוכך ע"י לבן טהור, אך בסופו של דבר שניהם מהווים רק רקע לכתמי צבע נוספים, הנוגעים בהם בקריצה צבעונית. הריצוף השחור המיוחל שנבחר מלא בגוונים ובעומקים, והתחושה כשהולכים עליו היא כעין גלי ים.

כבר בכניסה לבית הצבתי שתי כורסאות ישיבה נוחות באדום – יין עמוק, סטנד נירוסטה אומנותי ביניהן, והתמונה שמעל מופיעה בווריאציית צבעים הפוכה (אדום ולבן) גם מעל הספה הלבנה בסלון.

 

ברנשטיין_030

 

המטבח צבוע לבן מבריק, גם הידיות האינטגראליות והשיש לבנים.נגיעות שחורות ניתנו בכסאות הישיבה, בכיריים ובקולט אדים. חיפוי קיר מזכוכית אפורה משלים את הלוק הנקי.
החגיגה האמיתית לעין (ולכל החושים) – באי המרכזי, המחופה באבן קונצטו יוקרתית בגוני וורוד – סלומון חם. העצמנו את אפקט האבן ע"י תאורת-לד פנימית, המדגישה את דיגום האבן המהממת.

 

ברנשטיין_006

ברנשטיין_014

מעל האי מירכזנו גוף תאורה ענק בצורת טבעת, המותקן בזווית אלכסונית ומציף את המטבח באור יום טבעי.

 

ברנשטיין_026

 

בסלון הוזמנה פינת אוכל בייצור מיוחד, במרכז השולחן פלטת עץ צרובה בטכניקה מיוחדת המבליטה את טקסטורת העץ בגוני כסף ולבן. באותה שיטת צריבה יוצרו גם מזנון הסלון המרחף תחת הויטרינות ושולחן לפינת הספות. ויטרינות גבס לכלי כסף צומחות בעדינות מתוך הקירות, או שקועות בתוכם, ושומרות על שקט סביבתי ומראה אלגנטי.

 

ברנשטיין_039

ברנשטיין_098

לפינת נטילת-ידיים בחרנו אבן לבנה, המאירה בניצנוץ עדין. בתוכה שתלנו ,בטכניקת לייזר, פסי קוריאן שחורים אלכסוניים. הכיור עצמו יצוק מאותה אבן, וברז מפל משלים את התמונה.

 

ברנשטיין_100

 

בחדרי הילדים שולב פרקט בריצוף.(הגוון נבחר על ידינו בצביעה מיוחדת). כדי לא ליצור מעברים חדים בין סוגי הריצוף-נכנסנו לתוך החדרים עם מסגרת שחורה מריצוף הבית ובתוכה שיבצנו את הפרקט.

 

ברנשטיין_067

 

אריחי חיפוי בשחור מבריק נבחרו לשירותי האורחים ולאמבטית הילדים. פסי לד כתומים מאירים את השחור הדרמטי, מטפסים מהקיר לתקרה ויוצרים אווירה קסומה לפסק זמן חוויתי ומרגיע .משטח זכוכית בכתום-תפוז וברז קיר בעיצוב מסולסל קורצים בהומור, ומעניקים לשחור פרופורציות נכונות ההופכות אותו לתפאורה בלבד בחגיגת החושים המתחוללת.

 

estifon_035

 

פרט עיצובי מעניין-דלת היציאה מהאמבטיה למרפסת-הכביסה חופתה אף היא בזכוכית שחורה מבריקה, בעלת ניתוקים המקבילים לאריחי הקירות. הדלת נטמעת בקיר בצורה כמעט מושלמת .
חדר השינה עוצב באותה שפה של כל הבית, ובסגנון "מונדריאו". (מונדריאן-קומפוזיציה מבית היוצר של האמן פייט מונדריאן ההולנדי, הרעיון הוא חלוקה א-סימטרית של ריבועים ומלבנים, כשבדרך כלל חלקם מודגשים בצבעי הבסיס, אדום-צהוב-כחול.). דלת הכניסה לחדר כבר מרמזת על העיצוב הפנימי, ויוצרה גם היא במיוחד מזכוכית שחורה וחלוקות אלומיניום, המעניקות לה את השפה ה"מונדריאנית" המסוגננת. בכניסה לחדר , בכעין מבואה, הוצב ארון גדול 3.10 מטר אורכו, המורכב מ-3 דלתות הזזה במישור אחד. הדלתות יוצרו מזכוכית לבנה, חלוקות שחורות בסגנון מונדריאן מטשטשות את חלוקת הדלתות והופכות אותן למעין חיפוי קיר עוצמתי.
גם פינת השידות והטואלט מספרות את סיפורן בקווים שחורים ע"ג לבן, וגב שחור מאחורי המיטות השחורות מכיל אחסון סמוי. נישה ארוכה חוצה אותו לכל אורכו, ומאפשרת תצוגת תמונות ובקבוקי בושם.

 

ברנשטיין_086

ברנשטיין_104

לאמבטיה ביחידת ההורים בחרנו אריחי קיר לבנים, וארון שחור מרחף בצורת גל. מראה אובלית גדולה, המותקנת בזווית אלכסונית, ואגנית רחצה מקוריאן לבן בעלת תעלות ניקוז נסתרות למים. לצבע הנוסף נבחרה כאן אבן סופרמו בגוון וורוד עמוק, העוטפת במסגרת גם את המראה הצפה. גם כאן, תאורת הלד מאירה את האבן מתוכה ברכות ומדגישה את הדיגום. כיור שחור אובלי משלים את משחק הצורות והצבעים.

 

ברנשטיין_074

ברנשטיין_069

תשומת לב מיוחדת הוענקה בבית לנושא התאורה. כל התקרות הונמכו בגבס, מה שאיפשר להשקיע את כל התאורה בתוכו ולקבל מראה נקי. בכל הבית השתמשנו באותו ספוט גבס. סוג זה של גופי תאורה מטמיע אותם בגבס בצורה אינטגראלית, ובחוץ נראה רק אפקט האור. בכניסה לבית ומעל פינת הישיבה בסלון שילבנו תעלות שקועות שחורות (כמובן!) ,מהן מציצים ספוטים שחורים הניתנים לכיוונון הזווית של אלומת האור.
בשתי נקודות בבית השתמשנו בספוט בצורת עין – מעל מרכז האסלה בשירותי אורחים ומעל מרכז הכיור במעבר. ניתוקי גבס מהקירות ההיקפיים ושילוב תאורה נסתרת בניתוקים-מדגישים אזורים מיוחדים בבית, ושוברים את רצף תקרות הגבס. גם בקירות נבחרים בבית שילבנו גופי תאורה קיריים מגבס, בצורת קווי-אור מלבניים, המעניקים נקודת אור וטבעית.
ממתק מיוחד בתקרת הגבס של המסדרונות-שם שילבנו 4 ספוטים קטנטנים, כמעט בלתי נראים,(ואף ללא מתג הדלקה וכיבוי). האפקט נראה רק בלילה, כשהם משמשים כתאורת התמצאות רכה, ומנצנצים ככוכבים.

אף פעם אל תהססו להגשים חלומות, גם אם הם צבועים בשחור.
אם רק יודעים לשוחח עם השחור בשפה עיצובית נכונה, לשבץ אותו במינון חכם ולתת לו תמהיל מנצח – הוא עשוי לחולל פלאות.
אסתי רובינשטיין – מעצבת פנים מעל 20 שנה. מתמחה בתכנון ועיצוב בתים ,חנויות ומשרדים. תכנון חכם ועיצוב קלאסי-יוקרתי .המשולב בחידושים ובטכנולוגיות לאיכות ונוחות. הקשבה מלאה לחלומות הלקוחות והגשמת רצונותיהם.



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    עיצוב הבית מדהים!!!!!!
    ממש בית חלומות!
    רק שאלה קטנה:
    אנשים רגילים גרים בו? הם לא מפחדים להרוס את כל היופי המיוחד הזה?

  2. 3

    דבר רשאון: העיצוב משגע ומושלם!!!
    דבר שני: רציתי לקבל את האימייל ו/או טלפון של אסתי רובינשטיין
    תודה!

  3. 1

    הטלפון של אסתי-050-7847349,03-6162037

    מדהימה! עבדנו איתה והיתה חוויה מהחלומות.